gabban här

hej alla! :)
sandra for precis och jag är allmännt sugen på allt annat än det jag egentlige borde(städa,pluggapluggaplugga.. osv) sitter i sängen i gästrummet och har datorn i knäet, ganska mysigt faktiskt :) just nu lyssnar jag på ''here i am to worship'' den är nice ikväll kmr cornelia så ska vi typ barnvakta henne, det blir trevligt! sen ska hon typ sova här.  :)
imorgon vet jag inte riktigt.. dans typ.. anton försöker även övertala mig att koma till kyrkan på förmiddagen. jag tror  att han lyckas, för jag har ju Somsagt hans kläder;P
juste, påp kvällen ska vi även äta middag hos farmorochfarfar:)
PUSSOCHKRAM

BTW! Sandra du mäste skickabilderna då du kmr hem!

laddar in blider ifrån gårdagen senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0