långsamt

svar på förra inlägget: haha, du är alltid söt sassii :)

återträff i helgen, vilken resulterade i en mega förkylning på min sida. jag har fått en jättemysko medicin som kan köra mig aggresiv, drömma konstiga drömmar, sen var det ngt med jag inte kommer ihåg nu.
missade iaf kemiprovet ida :) det ägde :) anansr suger det as mkt att vara sjuk, har inte så mkt intresannt att skriva utom att mina eventuella framtida konstiga drömmar och agresioner ej har börjat ännu (A)
tiden har aldrig gått såhär långsamt, de är jättejobbigt, och otroligt tråkigt att vara hemma....
sitter och lyssnar på musik, just nu:in flames. Har just ätit lunch ..
haha, vet inte vad jag ska skriva har ett mkt ointressnt liv nu. sandra har nog mkt intresantare ^^,

mini info för er som inte bor i umeå: (jag härmar saandra)
all snö är nu borta......

ikväll blire stickning och uglybetty+dhw :D

pussar och kramar gabban

btw! var ute och fotade med sassi i fredags kan lägga ut mer bilder senare.  här får ni en iaf ;

Sandra i fotartagen!


ni kan ju alltid kika in i min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0